onsdag.

2010-01-06 - 21:10:23
Go kväll.

Sista lediga dagen idag, för i morgon börjar jag jobba igen efter en lång tids ledighet! Känns helt okej att komma in i rutinerna igen faktiskt.
Idag har jag varit i stallet och tagit hand om pållen, drog på mig termobyxor, tröjor, tjock jacka, halsduk, tjocka vantar, mössa osv och red ut i -20 grader och fy satan vad mina kinder och mina tår frös fast!!! Haha, jisses vad kallt det är.. kanske skulle ridit en lite kortare sväng när jag tänker efter ;) Jaja, det var mysigt endå att rida runt i snön och det fina vädret trots allt.
Tinade upp mig i duschen sen och skjutsade in en krämig potatisgratäng i ugnen som jag och älsklingen smaskat på ikväll.

Kollar just nu på "Trinny och Susannah stylar Amerika", där dom väljer ut en person som får en helt ny stil och en helt ny garderob och massa kläder som framhäver och passar ens kroppsform. Vilken skillnad det kan göra bara genom att välja rätt sorts kläder! roligt program :)

Jahopp, det var väl allt för denna gången :o)





Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Lori

Men vad roligt Lina att få läsa lite om eran resa. Ser ut som ni fick mycket ur det på kort tid. Läskigt det där med teatern!

Du var så himla vacker på Ny Års Afton <3

Kul att se att ni hade det så bra där! Hoppas ni får chansen att se mycket mer!

Kramar//Lori

2010-01-08 @ 11:01:49

Postat av: Linda

Du är sååå fin min sötaste lillasyster:)puss

2010-01-09 @ 08:29:02


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: