söndag.

2010-01-31 - 20:58:03

en riktigt härlig helg lider mot sitt slut, och söndagskvällen tillbringar jag i soffan framför ponnyakuten och blåsningen :)
Känner mig lite krasslig (skräll) så har jag tagit det lite lungt idag och myst runt här hemma. Har lagat kålpudding till middag, så himla gott, med kokt potatis och gräddsås och lingon. mmmm.. Sen så har jag fixat lite i köket o sådära. Juste var i stallet en snabbis också och hämtade lite grejor.

Ska visa lite bilder på köket tänkte, har köpt en hylla på rusta som vi satt upp och satt kokböcker på bla. Blev jättefint! Sen har jag köpt nya krukor till köket också som blev jättefina i mitt kök :)






Gardinen ser faktiskt inte så konstig ut i verkligheten..eller??! haha, nu blev jag osäker, måste gå och titta!!
Bonusbild på slutet, en kladdis med glass och grädde som har slunkit ner i helgen ;)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: josi

ååå den kladdkakan skulle sitta HELT PERFEKT!!!

2010-02-02 @ 14:59:06
URL: http://josefineflatum.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: