fredag.

2010-01-08 - 22:08:44

Idag var det så kallt att när jag skulle hämta in min ridjacka från bilen var den aldeles ihopskrynklad och hård, haha, verkligen stelfrusen! Så kan det gå ;)..

På tal om ridjackor, idag lärde jag mig genom radion att hela jordens befolkning får plats på gotland!? Jag kan bara inte tro att det är sant.. tänk ALLA amerikaner, ALLA afrikaner, kineser, ryssar.. det kan bara inte gå!?
Chris gav mig en uträkning och bevis på att det faktiskt går, men nej, i min hjärna går det bara inte, folk skulle hamna i plurret, sådeså.
:)

Nu är det iallfall Fredagkväll och jag sitter och smular chips här i soffan, somnade här förut så jag kommer väl sitta uppe halva natten..


sålänge jag hade något att hålla mig i kände jag mig jäkligt häftig i mina inlines! :o)

So long!!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Däm vad kalt det är ute. Men gillar det men vi har ju inte lika kallt som ni. Puss mammi och pappi.

2010-01-09 @ 21:06:46

Postat av: soffan

låter helt crazy det där med HELA jordens befolkning på gotland, hmmm får nog hålla mej till din teori att folk hade hamnat i havet :P hehe

2010-01-10 @ 13:06:16


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: