20100715

2010-07-15 - 20:39:04

hej.

ett tag sedan jag bloggade, det är så sjukt. för jag vill blogga, jag har liksom suget, men varje gång så får jag tunghäfta, eller fingerhäfta snarare ;) Jag vet inte varför och det stör mig lite. För jag har massa att skriva om och bilder och grejer, men ne. Jag orkar endå inte ibland.

skit samma, jag bloggar när jag känner för det helt enkelt. Såklart :) Det kanske är sommarvärmen som tar kål på mig. idag har vi haft närmare 30 grader (som vanligt) så det var riktigt skönt med en regnskur som just drog förbi. Jag hade tänkt att åka inlines ikväll ju, men nu har det slutat så jag kanske ger mig ut en liten sväng endå!

I helgen åker vi ner och firar massor med födelsedagar i skåne, blir nog massa god mat och tårta skulle jag tro.
På lördag fyller min älskling år, likaså Jonte, så det blir nog en liten sväng om Varberg på söndag också innan vi åker hem för att gratta 10åringen :)

Snart ska vi på bröllop också, om två veckor närmare bestämt. Ska bli såååå kul :) Så denna veckan har bestått av endel present shopping, både till födelsedagsbarn, bröllopspar....och lite till mig själv förstås ;)


Min fina i Rom ♥



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: