20100720

2010-07-20 - 21:52:35
Sitter och mumsar i mig lite vattenmelon, SÅ god! Inte en enda stjärna i den, och den är saftig och knaprig! En melon i sina bästa år helt enkelt ;)

Idag hade jag några timmar på stan över, så jag fyndade ett par kilklackar på rean och köpte mig en solhatt! Sen mötte jag upp söta madeleine för en fika på Java! Jättetrevligt!

I helgen var vi som sagt i skåne och firade massor av födelsedagar i darlings familj, fyra stycken närmare bestämt :) 16 personer var vi! Vi grillade, fikade, åt tårta, spelade kubb, fotboll, åkte ner till havet och försökte fiska några krabbor utan vidare framgång.. ;) Helgen gick snabbt som tusan och den var verkligen lyckad! Vi hade fint väder och kunde sitta ute både tidiga mornar vid frukosten och sena kvällar.
Vi fick inte nog av alla födelsedagar utan åkte förbi Varberg på hemvägen och sa grattis till goa Jonte som fyllde år i lördags, samma dag som darling :) Dom var ute vid en sjö i åkulla så dit åkte vi och fiskade lite fisk och åt korv innan vi for långa vägen hem till Örebro. Sommaren är så härlig ♥

Lite halvkassa mobilbilder från helgen kommer här, klicka på dom så blir dom större.

   



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: