20100726

2010-07-26 - 21:35:50
Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Mirandas födelsedag, hurra, hurra, hurra!!! :)

Regn och rusk idag också! Det är det som står på schemat verkar det som, jag kan inte låta bli att tycka det är liiite mysigt endå, sålänge man får vara innomhus ;)

Jag har dessutom en rolig och välfylld vecka framför mig! Ikväll var jag på bio med Jessica, vi såg SATC 2 (sist av alla jag vet, haha). Den var jättebra, och rolig!!
I morgon blir det klipp och sling, på torsdag ska jag provrida en söt häst, på fredag fixa naglarna och på lördag ska vi äntligen på bröllop!!! Sen har jag semesteeeeeeer i två sköna veckor!!

SÅ härligt ska det bli! Dock har inte darling semester första veckan så jagkKommer åka hem till mor och far och bara umgås med dem och resten av familjen och ha det gott! En tripp till Gekås får det nog bli också minsann! Och liseberg!!! Hoppas någon vill honka på! Ta dagen som den kommer helt enkelt.

Nu ska jag kolla klart på Leila bakar och äta lite vattenmelon (craving), hej sålänge!


Jag gjorde en god melonslush häromdagen!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 10:22:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Postat av: Christopher

Nej skriv inte craving, jag dör på sånt :P

2010-07-28 @ 15:53:56


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: