20100602

2010-06-02 - 20:25:43
Ännu en varm och solig junidag har seglat förbi, har som vanligt cyklat till och från jobbet idag *duktig*.. Så jag känner mig ganska mör nu, gott :)

Häromveckan när jag rände runt på marieberg fick jag syn på en klänning som jag sett några veckor tidigare, en super fin sommrig långklänning, och jag är faktiskt lite sugen på att bära långklänning på bröllopet vi ska på i juli, så jag tänkte att jag MÅSTE bara prova den! Och den satt som en smäck :)) Så himla kuuul tycker jag!!



På fredag har jag bokat tid för klipp och sling, ska bli sååå skönt att få fixa till sig lite, grå utväxt är inte att leka med...

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan i min rosa morgonrock ;) Eller ska jag gå och blåsa håret kanske och sätta på en maskin tvätt? Äcsh jag får se om jag orkar.

Trevlig kväll! 



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

De var en mycket snygg klänning du köpt. De var en riktig sommar klänning. Puss från mammi och pappi.

2010-06-02 @ 22:06:19


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: