20100605

2010-06-05 - 11:00:56

Är det redan den 5 juni?! Jisses vad tiden går snabbt! Fööör snabbt tycker jag, men det är ju härligt sommarväder ute och allt så man kan ju inte med att klaga :)
Igår efter jobbet var jag och klippte och slingade mig, blev jättefint, lite väl blondt kanske än vad jag hade tänkt, men men, blev iaf sketanajs.
Igår var det studenten här och det var sjukt mycket folk, sjukt mycket studenter, lastbilar, sång och musik överallt. Så himla härligt!!! Blev så glad, studenten är en av det roligaste sakerna jag varit med om, jag vill göra det igen!! Det var 5 år sen jag tog studenten, FEM år?! (jag känner mig gammal!)

Nu ska jag BUSa mig, men först äta upp min gröt med jordgubbar och mjölk!


En bild från Rom, vi var där förra månaden =)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

fiina ni är:) du är duktig med ps:)kramis

2010-06-06 @ 08:45:11


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: