20100606

2010-06-06 - 16:40:20
Grattis Sverige på nationaldagen, och grattis Anna och Daniel på bröllopsdagen! :)

Idag har det varit en dag med strålande solsken och 24 grader, helt perfekt med andra ord! Jisses, jag minns inte ens när vi hade en dag med dåligt väder senast (bara för det kommer det regna i morgon)!
Chris åkte till tyskland tidigt i morse, så jag har underhållt mig själv med diverse aktiviteter ;) Jag började med en cykelrunda, det blev till kumla och tillbaka, 2.8 mil tror jag det slutade på enligt min trippmätare på cykeln.
har även städat av lite här hemma och hängt ut tvätt, just nu står en morotskaka på spisen och svalnar :) Tänkte ta med till jobbet i morgon.

Igårkväll var vi på kalas/invigning av ny altan hemma hos familjen M och C :) Vi fick massa goda kakor och världens godaste tårta! En hemmagjord gräddtårta med jordgubbar, mmmm va gott! barnen lekte, de stora barnen plus killarna gick och spelade fotboll, vi andra var kvar och lekte lite i sandlådan, klappade vovvar och hade det allmänt bra :) Efter lite korvgrillning åkte vi hemåt, C skulle upp tidigt idag som sagt. En kväll helt i min smak ;)

Nu ska jag börja med maten, tänkte göra mammas goda asiatiska kycklinggryta med nudlar, gott!


bild från google


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: