20100608

2010-06-08 - 21:28:32
Hej och hå! har just kommit in efter en promenad till affären, införskaffade några hemliga ingredientser till kakan jag håller på att baka här! Lite överraskningsfika till älsklingen som kommer hem i morgon (äntligen!)
Men tro inte att det är den enda lilla motionen jag fått idag, innan dess cyklade jag 2 mil! Inte så illa pinkat på en regnig tisdag ;)

Jag kom att tänka på att jag är väldigt nyfiken av mig. Jag skulle faktiskt tycka det var spännande att sitta i kassan på ica! Alltid när jag står i kön så undrar jag alltid vad personen framför mig som lägger upp sina varor på bandet ska göra med dem :P Speciellt om det är lite ovanliga varor, nästan så att jag har lust att knacka den på axeln och fråga "ursäkta, men vad ska du med kesellan till?" haha! Bara för att jag är nyfiken liksom :)
Undra om kassörskan undrade vad jag skulle göra med krossad annanas och grädde idag när jag handlade, förstod hon att jag skulle hem och baka en mycket god kaka?( troligtvis vad hon inte ett dugg intresserad! Haha).

Det är samma sak när jag ser flygplan på himlen, jag kan nästan göra vad som helst bara för att få veta vart flyget är påväg, om det ska till något spännande land. Och vilka sitter i planet och vad ska dom göra där? Det är faktiskt jobbigt att gå ovetandes jämt ;)

några söta hästar jag matade längst med vägen i söndags när jag var ute och cyklade. Också jag då förstås ;)
  


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Tänk om man hade lika mycket insperation som du. Då hade min frys varit full av kakor .Hoppas att du får fint väder på Lördag när du ska cykla . Puss och hälsa killen.

2010-06-10 @ 21:56:04


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: