20100613

2010-06-13 - 11:01:25
God förmiddag,

vinkade av chris när han åkte till stockholm i morse för att jobba, skickade med honom ett par mackor sen la jag mig i soffan och slappade, och där ligger jag nu också :)
Igår var det dax för tjejvättern för oss tjejer på jobbet, och vi kom i mål alla tre efter 10 mil i världens storm och motvind. Shit va bra vi är, vi va så himla glada, stolt och TRÖTTA efteråt!
Berättar mer om dagen senare när jag fått lite biler skickade till mig, glömde kameran! (som vanligt)

Idag kan jag verkligen bara slappa utan dåligt samvete, underbart! :) Ska nog hänga upp tvätten nu sedan sätta på en film!

ett litet smakprov från gårdagen som jag knyckte från Loris fb:
Vi framför husbilen!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Ni är jätte duktiga.Mycket bra gjort.Puss och Kram

2010-06-14 @ 19:45:26


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: