20100618

2010-06-18 - 17:00:59
Schööööna fredagen är här! Gott! Ikäll ska vi på kalas till sandra som har fyllt år, ska bli skojigt :) Har just varit och köpt en jättefin mörklila orkideé och en genomskinlig kruka till henne.
Åååh jag har så mycket på gång just nu, min hjärna går på högvarv heela tiden! Vaknar tillockmed på natten av att jag tänker på massa saker, kan inte riktigt slappna av. Men det är ju roliga saker så det går ju ingen nöd på mig så sätt. Inatt låg jag vaken och snurrade jättelänge, jag var varm, det var en mygga i rummet, jag hade allergi så det kliade i halsen och jag tänkte, funderade och klurade på massa saker. suck!

Härom natten sa chris att jag hade pratat i sömnen, han satt i vardagsrummet vid datorn och så hörde han innifrån sovrummet: "Men guuud, men guuud, men guuud" Hahahah, det lät som att jag satt och pratade med någon tjejkompis som berättade något intressant sa han. Jag brukar tydligen låta så när jag pratar med linda eller mamma i telefon ;) Haha!

Helgen kommer iallafall tillbringas hemma i örebro, förutom en dagsutflykt som vi ska göra på söndag. Vi tänkte åka och besöka skansen eller gröna lund eftersom det är den 20 juni, vilket innebär två års förlovningsdag <3 Jag har aldrig varit på dem ställena så det ska bli jättekul att åka iväg och hitta på nåt! :)

Ska rota fram något ur garderoben som jag kan ha på mig ikväll!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: