20100628 Midsommarafton

2010-06-28 - 22:37:00

Midsommarafton firades i varberg med hela familjen plus lite till, med jättemycket av mat i trädgården, jordgubbar i massor, fotboll för stora och små killar, kubb, junivärme och ett par kalla öl. Kunde inte blir så mycket bättre faktiskt ♥
Underbart med lite extra lång helg också så jag hann med att fara runt och hälsa på mina näraste och käraste också. Sommaren är bra härlig :)

Idag har det varit otroligt varmt, minst 25 grader! 31 på min framsida när jag kom hem, var heeeelt slut efter jobbet idag, lite ont i magen dessutom så jag slocknade ganska snabbt på soffan och har sovit ett par timmar. Ska tydligen vara lika fint hela veckan så förhoppningsvis kan jag åka ut till någon mysig sjö i helgen och sola och bada!

Jaja, nu kommer en liten del av alla bilder från helgen:


Jag och mamma gick till mormors grav och gjorde lite sommarfint!








Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: