lista

2010-06-18 - 16:55:56
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vad åt du senast?
mjölk och flingor
Har du varit med i en rättegång?
Ja
Är du polare med grannarna?
Vår granne har just flyttat!
Vilka språk talar du?
Mandarin! Hehe, nerå. Svenska såklart :)
Vilka länder har du bott i?
Endast i svea rike :)
När åkte du senast bil i mer än 15 minuter senast?
I förrgår, till stockholm fram o tillbaka.
Senaste piercingen?
Minns inte, men de är borta allihopa utan öronen.
Har du varit på stranden?
Eh, ja typ 1 miljon ggr.
Mins du din/dina musiklärares namn?
Nej, faktiskt inte.
Hur bra är din syn?
Totalt urusel, har linser jämt utom på natten.
Har du varit på party?
Jaa klart att jag har..
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Om jag får sitta en en bur så ja, annars inte.
Har du vart utomlands?
Jaa! Senast i Italien! Det var jättefint!
Vem ringde dig senast?
Min broder
Vilket är det bästa bröllop du vart på?
Jag älskar bröllop :) Har inte varit på så många men alla har varit jätteroliga!
Var är dina syskon just nu?
Vet inte riktigt, inte här iallafall :(
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns faktiskt inte :/ Det är roligt att berätta om drömmar :)
Vilken tid gick du upp i morse?
strax efter 7
Vad ska du göra i helgen?
gröna lund eller skansen!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Glasstårta :(( Varför?"
Har du färglinser?
Nej inte just nu.
Vad gjorde du klockan två inatt?
Låg väl säkert vaken och svettades under täcket pga den där jäkla myggan!
Vad är det första du gör på morgonen?
kissar ;)
Vad ska du göra efter det här?
Något vettigt!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: