20100530

2010-05-30 - 20:30:55
Hey,

Sitter och tar de lite lungt såhär på en söndagskväll, göttigötti. Helgen har gått riktigt snabbt tycker jag! Igårkväll hade vi lite grill- och drinkkväll här till finalen av eurovision, Tyskland vann och det tycker jag var bra :) Men det suger ju fortfarande riktigt hårt att inte Sverige var med. Tycker det är så roligt när folk säger "lägg ner skiten" (vilket jag också tänkte efter att vi åkte ut). Det har inte gått särskilt bra för oss i fotbolls VM heller, så vi kanske ska lägga ner den skiten också? ;)..

Jaja, idag har det inte hänt särskilt mycket förutom att jag har jobbat några timmar på dagen, har varit jättefint väder också, sol och värme, det gillar vi!

Ätit har vi ju som tur är gjort i helgen också, så jag lägger upp lite recept på det senare om jag får till´et vill säga. Helgen har bjudit på tacogratäng, grillat och ost- och skinkpaj. 



Fyndade en färgglad sjal på indiska med mamma för ett par veckor sedan! :) Förresten så är det ju morsdag idag, så grattis alla mammor i hela världen! min mamma får jag ju tyvärr inte träffa så hon fick ett paket på posten, med ett svart läderarmband och en jättefin silverring med motivet carpe diem på, smyckena är från ett märke som heter pearls for girls som jag ääälskar!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: