Dissapojnted

2010-05-28 - 16:37:40

Idag har jag premiärcyklat till och från jobbet :) Jättehärligt att starta dagen med en cykeltur (iallafall om det är fint väder). Det är 8 km till jobbet så det har blivit totalt 16 km cykel för mig idag. Men fy fasen va jobbigt det är med motvind, man trampar och trampar men ingenting händer, irriterande!!!
Fick lite flashback från förr när jag alltid cyklade till stallet, och när jag skulle hem på kvällen utsvulten och trött var det jämt morvind, ibland blev jag så sur så jag hoppade av och sparkade lite på cykeln, haha! Som om det var cykelns fel? :o)

Jag blev för övrigt sååå himla besviken igår när Anna Bergendahl inte gick vidare :( Det suger..... det gick vidare låtar som var skitkassa från länder man inte trodde fanns typ. Annas uppträdande var jättebra och jag älskar låten, tycker så synd om henne, hon har fått ta massa skit. Men det är ju inte hon som har bestämt att hon skulle komma med det är liksom SVENSKA FOLKET SJÄLVA. Jaja, life is a bitch ibland.

I morgon ska vi ha drink och grillkväll här hos oss iallafall, det blir jättekul! På söndag sa jag jobba några timmar, stå i butiken och sälja grejor så det blir nog också kul.

Ikväll är det Freeeeeeedagsmys, vilket innebär lite god mat och film och så slappt det bara kan bli! Gott:) Vet dock inte vad vi ska hitta på för mat ikväll? Tacopaj kanske.. eller tacos? Något enkelt får det bli i vilket fall.

TREVLIG HELG!



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: