SVALKANDE JORDGUBBSDRINK

2011-04-29 - 16:58:33
20 härliga grader här i Örebro idag, det är dessutom fredag så det kan ju inte bli så mycket bättre. Vardagslycka när den är som bäst ♥

Håller på att tvätta, damma och dammsuga så att allt är tipp topp inför helgen :) Mitt i allt fejjande gjorde jag iordning världens godaste och enklaste jordgubbsdrink! Det enda man behöver är frysta jordgubbar och en skvätt vatten :) Hur nyttigt och gott som helst!


Jordgubbarna är så söta i sig så det enda man behöver är lite vatten och sedan mixa med en stavmixer!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

MUUUUUUUUUUUUMS!!!då får uppdatera din blogg oftare!!!jag läser varje dag

puss och kram

Storasyster

2011-05-10 @ 18:28:09

Postat av: Lina

Jaa jag veeeet. men jag är så lat, haha. Ska försöka bättre mig, är kul att lägga ut recept tycker jag :) PUSS sisolajnen

2011-05-18 @ 12:10:53


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: