HOME SWEET HOME

2011-02-15 - 17:10:55
Jaha, då var man hemma i vinterlandet igen. Har även hunnit med ett par jobbdagar, tvättat, städat, kalas..osv :)
Flygresan hem gick jättebra. Älskar att flyga ovanför molnen där solen alltid skiner, titta ner på spännande länder, städer, det stora havet och små öar. Härlig frihetskänsla på något vis :)
Anna och Daniel var snälla och hämtade oss på flygplatsen, vi åkte hem och jag var rejält jetlagad och somnade som en stock. Vaknade upp på morgonen och undrade vart jag var någonstans, hehe. Somnar klockan 20 och vaknar klockan 5 nu för tiden, men det börjar gå över nu. Men jag älskar att vakna tidigt på morgonen, då kan man mysa och slappa någon timma innan man måste göra sig iordning för jobbet.

Jaja, nog om det. Idag hade jag tänkt åka och träna på friskis, men jag ångrade mig i sista stund. Är hemma och tvättar det sista och ska göra lite middag istället. Man vill verkligen ge sig ut så lite som möjligt när det är såhär kallt!! Snöar gör det också, som om vi inte har nog med snö redan..

Igår var det ju alla hjärtans dag, och vi gjorde faktiskt inget särskilt mer än låg i soffan under täcket och kollade alla serier som vi missat nu när vi var borta. Hade faktiskt helt glömt att det var alla hjärtans igår. Men som mamma sa, "ni har ju haft alla hjärtans dag i två veckor så det behöver ni väl inte fira idag också". Hehe, tyckte de va lite kul sagt :)

Nu ska jag åka och hämta C på jobbet, sen laga middag, det blir lax idag!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Skönt att ni börjar komma till rätta med tiden,tar ju ett par dagar innan man kommer i ordning igen. Ha de bäst puss från mammi och pappi .

2011-02-16 @ 07:49:27


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: