1 JANUARI 2011

2011-01-01 - 23:44:50

Känns som ett utmärkt datum att damma av bloggen litegrann :) Har suttit här massa gånger och skrivit, men suddat ut. Så svårt att veta vad man ska skriva efter en lång "paus" ju..
Men jag har endå tänkt att använda bloggen som en resedagbok snart när vi åker iväg i två veckor så då kan jag mjukstarta lite redan nu, den 1 januari 2011. Vad konstigt det känns att skriva 2011 förresen :)

Igår var det nyårsafton (no shit) och vi hade lite middag här med en kompis till oss, drack lite goda söta drinkar, spelade spel och skålade in det nya året. Lungt och skönt med andra ord! Jag är dessutom rätt snorig och lite halvkrasslig.

Julen har vi tillbringat neråt landet hos våra familjer såklart! Julafton + juldag i båstad och några dagar i varberg hos min familj ♥ Kändes lite småjobbigt att fira utan min familj iår, men vafasen, finns ju dom som har det värre än jag på jul om man säger så, huvudsaken är att alla barn får en bra jul tycker jag. Vi hade det iallafalljättebra och åt massor med god mat! Och risalamalta, min favvo på hela julen hihi :)


Bjuder på årets pepparkakshus som jag har gjort ;)



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: