SÖNDAG

2011-01-23 - 18:26:31

Oj vilken bra söndag det är idag när jag tänker efter.. Dels har vi haft en jättemysig helg med mamma och pappa på besök, och dels är det ynka fyra dagar kvar att jobba innan vi sätter oss på flyget mot varmare breddgrader! Ska försöka njuta av tillvaron extra mycket! :)

Helgen har gått så himla fort och vi har hunnit med massa kul, vi har ätit god mat, shoppat (jag o mamma), tvättat bilarna (chris o pappa), fikat, spelat kort, spelat spel, kollat film, slappat, skrattat osv. Så mysigt när dom är här och hälsar på lilla mig! Har knäppt några få bilder,


mamma o pappa provar på xbox kinect längst upp till höger, hehe.
kortspel och pannacotta på bilderna längst ner :) 


karibisk lax gjorde vi en kväll! mums!


mamma hittade en trasa och kunde inte hålla sig från att skura lite på toaletten ;) haha!
på andra bilden hjälper mamma mig att lägga upp mina nya gardiner! frächa vita gardiner som man knyter längst upp.



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Vad fint du har de på bloggen .Ja de var mycket trevligt och en skön helg hemma hos er.

Puss och Kram .

2011-01-24 @ 22:26:39

Postat av: Linda

myyyyyysigt!!!saknar dig sååå mycket sis<3

2011-01-26 @ 05:51:30


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: