STALLET

2011-01-15 - 13:37:48

Har hand om Hippy hela helgen, eller rättare sagt torsdag-söndag! Idag var jag uppe med tuppen för jag hade bestämt träff klockan tio för att rida ut med en annan tjej i stallet. Åkte ut i tid så jag han tillockmed mocka innan vi skulle rida :)
Himla bra träning för hästarna nu i all denna snö, man vet ju själv hur det är att vandra i massa snö, jobbigt!

Håller på att göra en sats med kokosglass, tror den kommer bli jättegod!!! Kokosglass är verkligen Thailand för oss, åt det första kvällen förra gången vi var där, så det blir lite pre-thai-dessert ikväll ;)

Återkommer med kokos-glass reeptet, som för övrigt är jätteenkelt!


Finaste Hippyn ♥



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Vilken fin häst.

Själv har jag kört ner pappi till kall badhuset.

Vi ska nog göra kasslergratäng i kväll. Kokos glass låter gott. Ha en trevlig Lördag.Kram och puss på er.

2011-01-15 @ 13:57:54

Postat av: sanna

Söt pollen är! älskar skäckar :) Visste inte att du hade börjat blogg igen ju, sâ himla bra att du la en länk pà fejjan :D hihi. puss

2011-01-15 @ 16:23:26
URL: http://mrswright.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: