SÖMNIG

2011-01-20 - 22:34:28
Har varit helt sinnessjukt trött idag, föll som en fura i soffan när jag kom hem från jobbet och sov i säkert 1-2 timmar. Känner mig sådär vår-trött, som man kan bli på våren om ni förstår.. Har varit strålande sol och blå himmel i två dagar nu och det har varit helt underbart!! Bryter av så fint mot all grått runtomkring. Har solen gjort mig sömnig måntro?

I morgon kommer mamma och pappa hit till oss för en helg :) Kul, vi ska väl käka massa god mat och en shoppingrunda är ju obligatorisk när man kommer till stooora Örebro från lilla varberg ;) I morgon planerar jag iallafall kyckling och pannacotta när dom kommer! (inte samtidigt då)

Väntar på att mitt favvolakan kan torktumla sig klart nångång så jag får gå och lägga mig, zzzzzz! haha :)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Marcus

i am going to start reading your bloggg, make it fun! hehehehehehehe xx

2011-01-22 @ 07:42:28


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: