MOPPE OCH VATTENFALL

2013-02-01 - 17:58:00
Eftter några sista timmar med sol och bad här på hotellet bestämde jag, chris och pappa oss för att hyra varsin moppe och åka runt lite här och var. Mamma ville inte åka någon moppe så hon hade roat sig själv med lite shopping och fotvård medans vi var borta. Vi åkte norrut och stannade på lite utkiksplatser. Sen vände vi och hamnade vid en park där man kunde vandra in på en stig för att sedan komma fram till ett vattenfall. Moppe är ett riktigt roligt sätt att uppleva ön på, och dessutom svalkande :) Efter middagen ikväll gick jag och mamma en sista gång till vårt favorit-spa, Bodiwork. Mamma tog en ansiktsbehandling med ginseng och hon blev som ny efter den i hyn. Jag tog en slags zonterapi för fötterna. Lite massage och sedan använde han en pinne och tryckte på olika punkter under fötterna och på tårna. Gjorde rätt ont, men tror att det gjorde nytta :)
 
I morgon förmiddag åker vi vidare till Bangkok. Ska bli riktigt spännande faktiskt!!
 

❤ Hatt och solisar på för att skydda ansiktet idag.


❤ Rooosa gjorde ju det hela mycket roligare, hihi :)


❤ Inte varje dag man kör om en elefant :)


❤ Utsikt


❤ Hehe





❤ Påväg till vattenfallet





❤ Framme!


❤ Ett svalkande dopp för fötterna, aaaah. 


❤ Papparazzi är vi allihopa, allihopa..


❤ Pappa var smart och hade badkläder med sig och kunde ta ett svalkande dopp. 


❤ Vi går över dagstänkta berg fallera..


❤ Här åt vi ikväll på ett superfint och stooort hotell. Amari emerald cove.


❤ Så fint på kvällen när stränderna lyser upp



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: