ANOTHER DAY IN PARADISE

2013-01-25 - 16:43:34
Tänkte kika in med lite bilder från dagen. Har inte hänt så värst mycket, vi har solat och badat mest hela dagen. Förutom när vi gick och tog varsin massage och fotskrubb bara på lunchen :) Nu ikväll har vi strosat runt lite här längst med gatan, kollat i lite butiker och ätit staaaaark thai-mat. Pjuh, både jag och mamma snöt oss hela tiden och min tunga domnade bort, haha. Hot, hot, hot.
 
Nu ligger vi i sängen och ska kolla nån film innan vi somnar, det är ju en dag i morgon också och man blir rätt trött i värmen av all sol och bad.
 
 
 
 

❤ Härlig morgon att vakna till.


❤ Dagens frukost!


❤ Pappan solar sig efter ett bad i havet.


❤ Hihi, 2metarn och 1,5metarn.




❤ Kai bae beach


❤ Spelar strandtennis


❤ Slappar i eftermiddagssolen

❤ Vilar så gott i skuggan av en solstol
 
Det var allt för nu :)


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: