DAGENS

2013-01-30 - 17:11:00



❤ Handdukssvanar, så fina!


❤ Idag lånade vi kajak. Jag och pappa paddlade ut till en öde ö

❤ Där, till den lilla ön paddlade vi. Höga vågor och hala stenar gjorde att det kändes som ett rikigt äventyr ;)


❤ Plockade några snäckor på den öde ön





❤ Påväg ut för mat


❤ Mitt fina resesällskap


❤ Mamma snygg och fräcsh som alltid


❤ Mamma, pappa, barn


❤ Bokar en liten båt-trip för i morgon till Koh Wai


❤ Karta över Koh Chang och närliggande öar

❤ Tar med sig jobbet hem :)

❤ Market


❤ Har en förkärlek att fota frukt. Och hundar.. :)


❤ ..hundar var det ja


❤ Tattoo, någon?


❤ Fresh fruuuuit, mums.

❤ På kvällens matställe,Ka-Ti på klong prao (jättegod mat!!) Här ser jag inte så röd ut, har nämligen råkat bränna mig i fejjan idag :(
 


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Alexandra

Vilka superfina bilder!

Svar: tack va snällt!! :) Kul med systemkamera!
Lina

2013-01-30 @ 19:51:18
URL: http://igottsallskap.com

Postat av: Anna o William

Hej allihop! Vilka fina bilder ni tagit. Kul att kunna följa med er på er resa. Ni verkar ha det väldigt bra! 😊ha det riktigt bra! Hälsa till alla från mig och William. / Anna

Svar: Roligt att ni följer oss :) De hälsar, hälsa tillbaka, kram!
Lina

2013-01-31 @ 11:55:58


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: