KOH WAI

2013-01-31 - 17:12:00
Idag var det dax för en liten dagsutflykt till Koh wai. En liten, liten paradisö utanför Koh Chang med endast ett par enkla restauranger och några bungalows. Ingen elektricitet, inga mataffärer, ingenting. Mer än fina små stränder och fint vatten :) Dessvärre mådde min lilla sjukling sämre efter båtresan så jag tog en tidigare båt hem med honom medans mamma och pappa stannade hela dagen på den vackra lilla ön. C mådde genast bättre när vi kom hem och jag bäddade ner honom (och mig) bland svala, sköna hotellakan och aircondition. Vi sov några timmar, vilket faktiskt var jätteskönt. Det tar på krafterna att vara ute till sjöss, speciellt om man inte mår riktigt bra 


♥ Framme på Koh Wai


♥ Koh wai


♥ Installerar oss på stranden


♥ Söta städerskan gör fint åt oss varje dag, här har tvätten kommit tillbaka också.


♥ Norpar den sista eftermiddagssolen på vår uteplats.


♥ Pappa tar en svalkande simtur efter en lång dag på vift
 
♥ Solnedgången visade sig från sin bästa sida ikväll




♥ Vår lilla strandremsa lyser upp sig fint på kvällen

Dax för film och sen soova! I morgon är sista dagen här på Koh Chang, sedan bär det av till Bangkok i några dagar. Natti natti


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Lejla

Hur långt tar det till ön? Hur länge åker man dvs?:)

Svar: Med speadboat tar det ca 20-30 min. Med en långsammare större båt tog det ca 1 timma. :) Jag rekomendera verkligen speadboat!
Lina

2013-02-15 @ 16:47:47


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: