OH SUNNY DAY

2013-01-29 - 17:00:00
Dagen har bjudit oss på strålande solsken. Varmaste dagen hittills tror jag allt. Ikväll var vi och åt på grannhotellet The chill, så fint! Och god mat och dryck aldeles intill vattnet. Tänkte inte skriva så mycket mer, man vet ju vad vi har för oss på dagarna vid det här laget ;) Bjussar på lite bilder från dagen istället..
 

❤ Sjuklingen som mått lite dåligt, men bättre nu efter lite medicin som vi var och köpte på apoteket.


❤ Mamman läser i skuggan, eller under korkeken som hon själv säger :)





❤ Klätterapan är i farten


❤ Högt upp på en palm:)


❤ Svalkande dricka i värmen


❤ Bok, solisar och vattenmelon-shake





❤ In da pool!








❤ Liten butik


❤ Här grillas kycklingar dagarna i ända..:)


❤ Koh Changs minsta bar :)


❤ Man offrar ofta mat och dricka och rökelser lite överallt, till Buddah antar jag.


❤ Söt kissekatt på mammas och pappas altan. (Till deras stoora glädje..hehe)


❤ Hehe..


❤ Dålig bild. Men här åt vi ikväll, med sanden mellan tårna.. :)


❤ Mamman och pappan innan middagen


❤ Våra goa drinkar ikväll


❤ Påväg hem till hotellet ikväll


❤ Hotellet har en samling filmer man kan låna. Pappa och Chris väljer ut några
 
 


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: