Elmia 2008

2008-09-15 - 15:50:41
Jahapp, då var Elmia avklarat för i år. Skönt. Men det har varit super roligt att jobba, jag och en tjej som heter Madde har stått i vårat vip cafe och serverat ca 700 fikagäster dessa fyra dagarna. Har blivit mycket skratt och på tok för många bakelser. Så många att vi önskade vi var laktosintoleranta  eller något liknande så vi slapp äta proppa i oss dom ! :) haha.

Det allra bästa var väl hotellfrukosten och middagarna ute varje kväll. Där blev det också en himlans massa skratt och prat, vi är ett sånt skönt gäng :) Som en endaste stor familj :D
På fredagen firade vi företaget och Aner för att han startade det för 40 år sedan i år. Åt på en jättefin resturang som hette gyllene uttern som låg precis vid vattnet. Vi åt gratinerad hummer till förrätt, kalventrecot till varmrätt och glass med frukt och bär till efterrätt. De andra dagarna har jag ätit supergoda kycklingrätter och efterrätter.

I går stängde mässan kl 16 och då började vi riva montern, det tog väl ca 3-4 timmar tror jag. Bra gjort, för det tog 3 dagar att bygga upp den ! Var väl hemma runt 23.30 igårkväll, idag har vi varit lediga, eller vi var på jobbet och packade ur lastbilen och husbilen och jag fixade med posten, sen åkte vi hem vid 11 tiden.
Jag har lagat fiskpinnar och så har vi kollat på gossipgirl i soffan, jag somnade och sov i två timmar på Chris bröst, så gott ! :) Nu sover C, dock på en kudde. hihi.

Nu ska jag hoppa ner i soffan och kolla på tv och bara SLAPPA!

looooove from me !


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

härligt att vara hemma va:)) kram,

2008-09-17 @ 07:07:53
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: malin

din blogg e så myyysig! jag vill typ bo i den :)

2008-09-17 @ 14:32:51
URL: http://mellin.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: