skara sommarland

2009-07-26 - 21:57:15
Idag bar det av till Skara sommarland där vi mötte upp mamma, pappa, syster, bror, kusin (med familjer).
Vi har haft det såå kul! Vi har badat massor, jag och Linda åkte i en sån dära gummiring ner för en bana i vattnet, och jag tror hon är lika skrovlig i halsen som jag, haha! Thanks gud im alive!
Åkte lite med pappa och chris med, rolig :)) Men vilka vattenrutchkanor alltså, skulle aldrig sätta min fot i hälften av dom! jikes! ;)

Jaja, sen käkade vi lite, strosade runt, käkade sockervadd och popcorn, åkte karuseller, spelade på chokladhjul.. osv. Mycket rolig dag, speciellt för barnen. Men jag tror vi vuxna uppskattar det lika mycket också faktiskt :) Roligt med lite utflykter och roligt att träffas allihopa och latja lite :)

Mirandas födelsedag idag också det får vi inte glömma,så jag gav över ett paket innan vi åkte hem, sötisen :) Fick en liten blygiskram. hihi.
Kajsa frågade idag om chris var min pappa. Haha, då sa jag att "farfar" är min pappa, men då skrattade hon och sa "nääääää". Sen efter ett tag så sa hon " Liinaaa... är farfar din tjej?"  hihi, barn är goa.

Väl hemma var vi jäätte trötta och lite frusna, så jag har tagit ett varmt bad och nu ska jag nog snart gå och sova faktiskt.
Satt uppe och spelade TP igår tills kl 02 också. Gääääsp.
Jag lärde mig att det inte finns något språk som heter Australienska. Har alltid trott att det fanns faktiskt.

Jaja, nu kommer lite bilder från dagen:

           

natti natti..


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: