skansen!

2010-06-22 - 21:34:27

Skansen i söndags var jättemysigt! Fint väder hade vi också som tur var, dock tog gps:en oss genom hela city vilket tog lite tid i storstaden ;) Men vi såg ju slottet iallafall, och lite rester från gårdagens bröllop som satt kvar. hihi. Låter bilderna tala för dagen,

Vi började dagen med lite goda mackor och juice och lite presenter på vår två årsdag, chris fick en rosa lite låda med lite smått och gott i plus två tshirts, jag fick en jättefin silverring av efva attling. Jag blev jätteglad! :)





Älgen och hennes små bebisar låg och sov så gott i solen, likaså björnarna :)


Det fanns massor med fina utsiktsplatser, och massor med folk som hade picknick i gräset.



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sanna

Làter som ni hade det supermysigt! NU har jag börjat blogga igen föresten :) Puss

2010-06-23 @ 07:43:17
URL: http://sannawright.blogg.se/

Postat av: storasyster Linda

åååå vad ni är romantiska och gulliga:)kraam

2010-06-23 @ 17:54:59


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: