KVÄLLSFIKA

2011-05-19 - 21:12:09
Hoho, var ett tag sen jag skrev här, som vanligt med andra ord ;) Kvällens matintag blev lite smått och gott, hembakat Gi-bröd med brieost, en knäckis med mögelost, ett kokt ägg och lite keso med jordgubbar och blåbär! Mmmmmm gott!!





Gi-brödet hittade jag här i denna fina bloggen, det var jätteenkelt att svänga ihop och tar bara 10 minuter i ugnen dessutom. Perfekt för mig som inte gillar att baka bröd, inte bullar heller.. Allting med deg är jobbigt, antingen blir den för kladdig eller för torr, och så ska den jäsa i en evighet.. Men detta var verkligen sjukt enkelt, nyttigt och gott! Gillas :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Hej va kul att du testade brödet :-)



Kram Sara

2011-05-23 @ 12:20:20
URL: http://sarasdelikatesser.blogspot.com

Postat av: Anonym

Hej va kul att du testade brödet :-)



Kram Sara

2011-05-23 @ 12:20:44
URL: http://sarasdelikatesser.blogspot.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: