åååååååååååååååååååh

2008-02-25 - 22:21:27

Skrev nyss ett långt inlägg, men allt försvann. F A N ! *dunkar huvudet i bordet*

börjar väl om då. suck..

sitter i soffan nyduschad med pyjamas och har nyss ätit lite middag med älsklingen, blev makaroner fiskpinnar,köttbullar och kokta grönsaker. man tager vad man haver inte sant? Kollade på min idol med <3 mannen som talar med hundar.hehe :)
Idag var det streetdance som vanligt, gick bättre än förväntat Kul! Låten som vi dansar till heter Lady Sovereign - 9 to 5

I helgen kommer mamma hiiiit :) <3 KUUL! pappa kunde tyvärr inte denna helgen ..blir massa mys och en hel del shopping skulle jag tro :)


Vet ni vad? Jag är helt såld på cupcakes. Skall bakas inom en snar framtid vill jag lova:)
    
tog några av de här bilderna av en blogg. hoppas det var oki.

Vill ni veta en stor skräll? Jag fick inte nämna några namn så ni får fatta bäst ni vill.
Idag så regade sig chefen för sveriges två största ungdomscommunitys (ni kanske kan lista ut vilka..-host- bd -host- och en annan orange/blå sida :o) ) aa iaf han reggade sig på min pojkväns och hans kompis sidan, ni vet säkert vilken jag menar. iallafall, sen mailade han dem och frågade om de ville komma på ett möte i Linköping :) Jag tycker de är coooolt :) Min pojkvän är verkligen speciell <3mihihihih. det är ju de jag sagt hela tiden ;)

hej då alla mina små cupcakes där ute!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

jag vet inte vilken sida:( men vad kul förresten vad är reggade?hahahah

2008-02-27 @ 07:08:59
URL: http://LurvigaLinda.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: