god morgon

2008-02-23 - 08:27:05
sitter och käkar lite frulle .. ska strax börja göra mig iordning inför min tripp till emma!

just nu känner jag mig rätt tom i huvudet. allt flög ut i sömnen antagligen.

nu har det gått typ 4 minuter och jag har fortfarande inte kommit på något att skriva, så jag tror jag lägger ner för stunden.

lägger upp en bild på bruwden jag ska påhälsa idag ..

Alltså, jag fattar inte hur fasen man gör för att lägga upp en bild på ett normalt sätt?! om jag trycker på bild här ovanför, så kommer jag dit och sen väljer jag en bild och då försvinner ju allt jag skriver här och ett nytt inlägg bildas med bara massa bös text om bilden. åh! så jag får kopiera denna texten och sen lägga in den ovanför bilden igen. jobbigt.

IQ ? vad är det?

Hej sålänge!

emma, den däckade bruden på golvet



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hejj men Lajno proa att sätta markören ett snäpp nedanför det du skrev:)

2008-02-23 @ 21:01:47
URL: http://LurvigaLinda.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: