heby för hela slanten

2008-02-23 - 19:09:51
Hemma i örebro igen! Idag har jag som sagt varit i heby hos emma och matte. det var skit trevligt! Vi var och käkade och snackade och drack en himlans massa kaffe.

Kommer lite kort sen. på lifestory.se slänger la in nåt här med! på hemvägen lyssnade jag på rix FM party, och var jätte partysugen.. hade en bil som låg bakom mig typ hela vägen hem, han låg där och mös. Vi blev tajta som få! :) Men sen blev jag rädd när han följde mig nästan hela vägen in på min gata. fast han svängde av sen. tur det.

Snart kommer martin och jessi hit. vi ska käka tacos kolla på mello !

Tack för en kul dag emma! Puss

465655-5


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: