kvällen as Lina

2008-02-28 - 22:34:14
Idag har det varit fullt upp.. FÖrst jobba som vanligt tills klockan 18, har fotat tusen bilar typ! Tog några egna fotn med som jag tyckte blev fina :)
 

Sedan var det självklart kunder som skulle vara kvar efter stängning . Just idag när jag och chirs skulle på massa ärenden. Men men de igck till slut, så då åkte vi till IKEA, där det inhandlades nya tallrika, glas, bestick, servetter, tavlor, blommor och lite annat till lunchrummet :) kommer nog bli superbra.

Sen så skulle vi åka till ICA maxi och storhandla eftersom mamma kommer i morgon och sådär,så tänkte jag att vi stannar till vid MAX och köper mat som vi äter i bilen och åker och handlar direkt efter det.
Men NEJ de kunde inte min käääääära sambo. Han ville inte äta i bilen, så han tyckte vi skulle åka hem och äta sen åka och handla igen. jag blev suuuuur! men det blev som jag ville sedan, hallå onödigt annars ju.

Jaja sen när vi skulle in på ICA så, såg vi en som hade snott något för han sprang över parkeringen och 4 stycken icajobbare sprang efter :S

Äntligen hemma.. gillar mitt hem :)

Vi kollar på kitchen nightmares på femman Fy fasen va vidriga kök!!!!!

Förresten så har Lifestory.se börjar med blogg så jag har två bloggar. :D
my.lifestory.se/Lina


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: