Kvällen som gick

2008-02-22 - 22:42:10
Efter en rolig ridtur med ravelli a.k.a Lurvas, var jag frusen utsvulten och trött efter veckans jobb..

Jag längtade verkligen efter fredagskvällen i soffan, med god mat och massa myspys. och bara veta att man har en heeeeel ledig helg framför sig. MEN då ringde chris och sa att vi skulle på kalas om en timma .....

KALAS på Min Fredagskväll?? Min guldvärld rasade mitt framför ögonen på mig! ! Jag förvandlades genast till en purjo och vi blev lite ovänner för ett tag.

Nu är vi hemma igen och kalaset var faktiskt jätte roligt :) så jag känner mig lite dum nu att jag blev så purken. haha. gud..

I morgon bitti drar jag på en tripp till enköping, till emma pemma! :) Ska bli jätteroligt. Har aldrig varit hos henne där, trots att vi är kusiner och har kännt varandra hela livet. Ska iaf bli skitskoj! Funderar på att styra några bra låtar att ha med mig. är ju trots allt 13 mil.
Fick låna en GPS av jobbet med. annars hade jag nog aldrig kommit fram, hade nog hamnat någonstans i tjotahejti.

nåväl, nog om mig. dax att blogga vidare.

På jobbet en sleten fredagseftermiddag



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

haha det är väl härligt när man måste stressa...kram

2008-02-23 @ 07:20:19
URL: http://LurvigaLinda.blogg.se

Postat av: Emma

Goo Lurvas :D. haha, tur att du hade GPSen men fick ändå ringa o berätta hehe.. Hästavavägen (?) där bor jag. eller inte, skulle ju skriva härvstavägen. haha. GODMORGON Emma. :D

2008-02-24 @ 18:19:32
URL: http://emmaenvis.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: