lunch

2008-02-26 - 13:58:03
regnet smattrar mot rutan och det är allmänt grått. typiskt för idag har jag varit ute och flängt bland bilar hitan och ditan.

ikväll efter klippningen blir det nog IKEA. Sedan hem och förhoppningsvis städa. har inte blivit städat ordentligt på länge nu, känns som att man har nöd-städat bara och sopat skiten under mattan typ :)  Men jag har inte lust att städa när man kommer hem kl 18.30 varje kväll. sådeså! också ska man laga mat med. nej, tror det är dax för han där uppe att lägga till lite extra timmar på dygnet !

en kväll med ljus och en nystädad och fräch lägenhet är ibland de bästa jag vet  :D Men alltså, det blir stökigt så jäkla fort igen ju. är de bara i min lägenhet de blir det? Okej för er som har barn, de stökar ju omkring lite med leksaker mm.
i-landish problemish ..

ska surfa en snabbis nu innan jag ska börja arbeta igen.

so long

http://www.youtube.com/watch?v=po_6RdxYFEo


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Emma

Nä gumman, våran lägenhet brukar se ut som jerusalems förstörelse ibland :/ Det är ju såå roligt att städa oxå :S. Pöss!

2008-02-26 @ 14:22:19
URL: http://emmaenvis.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: