skinande rent

2008-02-27 - 21:35:20

Ikväll har jag äntligen fått städat ordentligt :)

Har lite kvar men det tar jag i morgon tänkte jag ..

Vädrat mattor (x)
Dammsugit (x)
våttorkat golven (x)
städat toaletterna ()
dammtorkat (x)
städat garderoben ()
städa skafferiet ()
torkat de smutsiga rutorna (x)
fixa iordning bland mina smycken ()

Har fortfarande några saker som sagt, men de får bli en annan dag.
 
har ätit en apelsin och kollar nu på bröllopsbonanza :)

Idag var jag i stallet och när jag hade ridit klart så såg jag att rallekalle hade tappat en sko. OVANLIGT!  måste fixa lite bilder på nypa och athena också :) de små pluttisarna..

nu känner jag att jag inte har något vettigt att komma med..

I morgon är det jobb, IKEA, handla .. jag har skrivit att jag ska till IKEA typ varje dag, hehe men de har inte blivit av. redan torsdag i morgon, fy fasen va veckorna går snabbt!

 



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Emma

Haha, vilken ful bild. haha. Pöss

2008-02-27 @ 22:15:15
URL: http://emmaenvis.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: