soppa

2008-02-28 - 12:44:50

Vilken underbar vårdag det är idag :) kanske tar en liten promenad på lunchen sen. härligt!!

Idag har jag packat 300 bullar i påsar ! Jag kunde inte låta bli att trycka i mig en helt färsk nybakad vaniljbulle, slurp sa det sen va den i magen. chris tog en med så jag har packat 298 bullar för att vara exakt :o)

till lunch blir det köttsoppa från milles. den är über god.

jag måste citera den sötaste reklamen !

Flicka, 8-9 år:
- i sommar ska vi åka och campa... det känns lite pinsamt.

haha ! den är faktiskt jätte kul i verkligheten! och det var allt för dagen. enjoy!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Emma

Ååh, vad gott med bullar :). hihi vad söt du är Lajna. Puss

2008-02-28 @ 13:48:14
URL: http://emmaenvis.blogg.se

Postat av: Emma

HAHA, ja jag vet :/ det är det som suger. HAHA. Puss

2008-02-28 @ 18:23:11
URL: http://emmaenvis.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: