vardagen är åter kommen

2008-02-25 - 14:46:00
vardagen skall åter gå! :)

Har nyss käkat lunch, grekisk sallad. gottit. ska strax börja arbeta igen, ska bara dricka upp mitt kaffe.

har inget speciellt att skriva.. solen skiner och det är en bra dag:) jag är på bra humör! emma ringde precis och sa att hon fått en halvtidstjänst som personlig assistent :D GRATTIS gumman! kul! oturen kanske håller på att vända? *peppar peppar* men man ska ju inte hoppa över bron innan man hamnat i bäcken, eller hur va de?

Ja just det. I morgon ska jag klippa och slinga mig! fast mitt hår växer ju knappt så jag vet inte om de behövs slingas igentligen :S Igår började jag iaf äta B-vitamin tillskott (Dubbel dos!) haha, här skall det gro och gödas!
Kommer väl sluta med att hela jag blir luden.

Jag saknar: Linda m familj, mamma, pappa, patric med familj, sanna, sofie, jessica, farmor, farfar, mormor. ni är lika goa som ett gäng nybakade vaniljbullar! :o)

Thats it for a while!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Jennie

Vi saknar dej oxå Lina :)

2008-02-25 @ 15:03:47

Postat av: Emma

Jag saknar oxå alla där nere. :(

2008-02-25 @ 15:45:16
URL: http://emmaenvis.blogg.se

Postat av: Linda

saknar dig alltid, det vet du)

2008-02-25 @ 21:41:58
URL: http://LurvigaLinda.blogg.se

Postat av: Sofie

Vi saknar dej, kom hiiiiiiiit. NU!

2008-02-26 @ 15:40:05
URL: http://lillasoffi.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: