Är det konstigt att folk får ätstörningar?

2008-06-26 - 13:49:24

Är du farligt smaltjock?

Så vet du om du har farligt fett gömt i magen. Varannan svensk i riskzonen - kolla vår checklista!

-Aftonbladet.se

ska man behöva oroa sig för det nu också? harregud!

Annars är det bra.. är på jobbet som vanligt. har mest ränt runt idag känns det som, hämtat blommor, hämtat post, ärende på stan, köpt lunch. Åt förresten en räksallad, slurp sa det. salladin har verkligen goda sallader. borde ni prova.

Vet ni vad jag fick idag ? parkeringsböter. man tackar! 400 kr är väl inte hela världen, men de kan man göra mkt annat för än att betala dom där skitstövlarna. Var borta från bilen i typ 3 minuter. sablars!

Nu ska jag skriva leveranspapper.

tjo


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

men fan för parkeringsböter:/ jaaa jag bakade jättegoda muffins med massor av chokladbitar i, och sån där frosting på ovansidan:))mums men inte så fina och goda som dina var på midsommar, min glasyr/frosting var inte lika tjock och god som din, sen hade den inte lika fin brun färg. Jag ska genast in och kolla på muffinssidan:) puss

2008-06-27 @ 08:09:19


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: