åter i vardagen

2008-06-30 - 21:31:29
åter i vardagslunken :) Men vet ni vad som är så bra ? Nu har vi sommartider på jobbet, vilket betyder att vi sluter kl 17 ist för 18, och att vi har stängt på lördagar! :D gott!

Efter jobbet tvättade vi bilen riktigt iordentligt (i vit skjorta och klackskor). hehe, men de gick ju bra. Nu skiner hon som en sol både ut och invändigt, skönt!

Nej ni, det var faktiskt allt jag kände för att komma med idag. Nu ska jag hoppa ner i soffa och kolla resor med chrisen min.

nyduschad linnea :)

Vi hörs i morgon! Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

fasen vad snygg bilen är:)

2008-07-01 @ 08:27:06
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: