BTW

2008-06-25 - 22:21:59
var på stan idag efter jobbet, skulle göra några ärenden. Och medans jag väntade på att mina skor skulle klackas om gick jag en vända på stan. Köpte en milkshake på farbror melker och strosade runt iaffärer, utan stress. Det kallar jag quality time :) Hittade en liten affär som jag aldrig varit inne i förut, spirit hette den, köpte en svart kjol i typ siden tyg. Gillar den jättemkt :) Sen så köpte jag en skjort-tunika/klänning som jag faktiskt såg i skyltfönstret på vero moda, och ett brunt midjeskärp till det. Klockrena köp idag, kul :)

pics
nya kjolen
kjolen syns kanske inte så bra, men men :)
nya klänningen plus skärpet,
prislappen mitt i bilden, suveränt ;)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

å helsike vad snygga kläder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snart ska jag bara upp till er så vi kan shoppa:)

2008-06-26 @ 08:14:11


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: