dagen

2008-06-13 - 22:36:57
Fredag idag ! Alltid gott! Slutar tidigt och helgen är på ingång.

Extra kul när mamma o pappa är hemma och väntar på mig. Ett minus dock att chris är i skåne. Så de jämnar ju  ut sig :)

ja o mamma har varit och handlat massa gott . kylen är proppfull !!!!

idag blidde det hemmagjord pizza och till efterrätt ugnsbakad rabarbergrej med kesella och mandel ovanpå. slurp.

nej, känner verkligen inte att jag ahr lust att skriva nå mer. mycke har hänt men har inte tid med detta bloggandet nu ju.

i morgon blir de diverse utflykter mm.

jao jao. naddi nadd


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

Jag längtar med upp till dig/er, det var så mysigt sist så klockorna stannade:)

ja när kära mamma kommer blir det ordning och reda:))

2008-06-14 @ 06:05:11


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: