en dag som denna

2008-06-03 - 14:57:13
idag är en dag jag mer än gärna hade viljat ligga hemma på gräsmattan och sola och läsa tidningar eller en bra bok.. men de går bra att jobba också :) (vilken gräsmatta kan man ju fråga sig eftersom jag inte har någon) aja de va ju ett annat problem.

har alldeles precis beställt en en säkerhetsväst från hööks för två tusen. så de blir la skörper och vatten resten av månaden. hihi ne då ;) ska nog klara mig alldeles utmärkt.

ikväll blir det stallet för min del. jag som hade velat måla byrån så att det kunde bli färdigt! men de får bli i morgon, för då slutar jag kl 15 och har inget stall efteråt. jippiiii!

måste skriva ner en rolig pratstund jag hade med en liten tjej för några dagar sen när jag stod vid stenåsa dagis och väntade på skjuts..

tjej: hej
jag: hej
tjej: Hur länge har du stått där?
jag: i fem minuter kanske
tjej: OKej, men hur länge ska du stå där?
jag: Tills min skjuts kommer
tjej: va?
jag: Tills min skjuts kommer
tjej: varför ska du åka buss?
jag: jag ska inte åka buss, ska åka med vanlig bil.
tjej: okej, men varför sa du buss då?
jag: jag sa inte buss jag sa skjuts
tjej: jaha
tjej: har du någon kille?
jag: ja
tjej: vad heter han?
jag: christopher
tjej: jag har också en kille, har du pussat din kille på munnen?
jag: aaa de har jag
tjej: det har jag också, på munnen. Hej då!
jag: hej då!

hihi värsta lilla pratkvarnen :) det visade sig vara mammas kompis barnbarn tillockmed, där se man världen är liten (eller varberg iallafall.)

Hej då!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: