har jag förresten

2008-06-10 - 21:24:00
berättat att mamma är här hos mig ? Hon åkte med mig på tåget i söndags och stannar hela veckan :) pappa kommer på torsdag och så åker dem hem på söndag igen. Det är jätteroligt att mammi är här! Hon har städat och fixat och donat när vi har jobbat. Hon älskar att städa och feja. Som semester att vara här säger hon. hihi.

i morgon slutar jag tidigt, då blir det shopping på stan! Guld <3

på lördag när pappa också är här ska vi nog ut och äta på harrys eller något. Harrys ligger mänligen jättefint precis vid vattnet här.

vad ska ni göra på midsommar? Vi är bjudna till oslo, varberg och båstad. hm. Jag är iaf sjukt sugen på att stå för desserten på midsommar. Tänkte baka min UNDERBARA rabarber och jordgubbstårta, samt choklad muffins/cupcakes med chokladglasyr och vaniljmuffins/cupcakes med hallonglasyr. :)
Vi får väl se vem som får njuta av detta, om det blir norrmän, svenskar eller skåningar. den som lever får se!

ska joina mamma o chris som hejjar på fotbollsmatchen!

puss

chokladcupcake med chokladfrostinghalloncupcake.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Jonna

Kommer du hem till mig med och bakar goding? : )

2008-06-11 @ 15:09:49
URL: http://jth.blogg.se/

Postat av: Linda

DU MÅÅSTE komma till oss ivarbereg, för jag ska HA dina goda bakverk:)))))och gärna erat trevliga sällskap med förstås:) hälsa mammo och ha det underbart:))kram

2008-06-11 @ 20:00:04


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: