höstshoppat

2008-06-11 - 21:09:45

ja idag har det varit knepigt väder. regn, sol, regn, sol... därför shoppade jag två hösttröjor på MQ :D Det ska börjas i tid!

va på stan med bästaste mamman!! gick runt och myste lite, fikade och gick i affärer. gada upp och gada ner.

idag hämtade jag ut min säkerhetsväst, den är very nice må jag säga! inte så klumpig, skönt!

Nej nu ska jag umgås med mor. hon sitter och klyks åt en som åt en larv på tv, hahha.

ciao

sverige-greklandsverige-greklandvardagsrummetsovrumsfönsterbadrum nr 1badrum nr 1sy-kit och strumpbyxortröja nmamma!






Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Lnda

faaan vad det glänser hos dig då!!!!;)) hppas ni har det göddi:))

2008-06-12 @ 13:46:12


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: