Mamma och Pappa i örebro (för några veckor sedan)

2008-06-23 - 22:30:04
Lägger in lite bilder från när mamma o pappa var hos mig och hälsade på! Enjoy! (För er som inte förstår så bra så kan man hålla musen över bilden och så ser man bildtexten )

vi lagade hemmagjord pizza. så himla gott!!middag för tre. chris var i skåne och missade den goa pizzanmamma in the kitchendessert bestående av rabarber o lite vaniljkesella mmja o min darling har en jacuzzi :) den är jag evigt tacksam för i kyliga vinterkvällarfika på stallbacken i gamla stan en solig lördag. mumsmami papi chrisi på stallbackenja o mamma shoppade massor med nya blommor till framsidan, här är en av dem, en vit rosenbuske (syns inte så bra) men min vaktgroda syns iaf :)här ser man ilite mer av min framsidalördagens supergoda middag, framför tv:n och Sverige - Spanen matchen !jag vill inte vara medd tydligen ;)fika på framsidan innan ma o pa åker hem igen, gårdagens jordgubbspaj och kaffe!titta vilket fint parasoll vi fick av mamma o pappa :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

Myyysit:))))

2008-06-24 @ 11:31:30


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: