marknadsafton

2008-06-04 - 22:17:20

idag har jag först jobbat tills kl 15. Då åkte jag direkt till stan, fixade present till evelina och fyndade lite annat kul. bla handdukar till toaletten på hemtexrea, min absoluta favvoögonskugga för 20 kr!! (fast i en annan färg då) rakgel med rasberry för 25 kr, ett cykellås, vit lackbets o penslar, hmm. det var nog allt :)
Det är nämligen marknadsafton i örebro idag, alla affärer har öppet till 22.00 och det är torghandel och grejjer, och alla affärer ställer ut bord utanför och rear massa saker.  Det är KNÖKfullt i hela stan, man kommer knappt fram på gågatorna! Men väldigt mysigt! Björn gustafsson skulle tydligen vara på björnstugan ikväll (en krog) men när jag gick förbi stod det att det var inställt pga sjukdom. Kul för dem som köpt biljett och bokat bord där. det har tydligen varit fullbokat i fler veckor på resturangen pga honom. aja,..

sen efter chris slutat jobbet var vi på stan med. men han gillar inte när det är så mkt folk, hehe. vi är så olika jag och han, men endå så passar vi så bra ihop . så tokigt . fick uträttat några ärenden iaf :)

slutade med att vi fightades med myggen och knotten på en lång promenad vid småbåtshamnen. nu är vi hemma igen, har nyss städat toan med klorin och satt på en maskin tvätt. det luktar simhall nu :)

so long



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: