Mera midsommar.

2008-06-25 - 18:41:22

Hej folks!

Tänkte lägga upp bilder från midsommarkvällen, den var super tycker jag!
Firade som en äkta svensson tror jag, med mina näraste och käraste, och jag  bara älskar det:) Många frös och vi fick flytta in till grillninge på kvällen, men vadå? det hör väl till en svensk midsommar? ;)

Jag firade hos min morbror Kent o cathrin o alexander och simon, med hela familjen (linda patric angelica osv, aa ni vet) Vi åt sill och potatis kl 13, barnen och chris åt lax  o potatismos, de gillar inte sill :) sen vare jordgubbar o grädde. Sen så gick alla grabbsen och nästan alla barnen tll nån fotbollsplan i närheten o spelade fotboll! vi andra var kvar. Sen på kvällen grillade vi grillspett och det var mumsigt! slurp. Sen åt vi tårta o cupcakes som jag o mamma svept ihop. Sen var alla mätta och sen åkte vi hem, typ :)

Som en kort sammanfattning av dagen o kvällen: Vi åt!

lite folk o lite av deras megagräsmattaen söt midsommarflicka vid namn emilia :)fina jennie o fina kevinbarnen hoppar studsmattafolkååh! en underbar lite midsommartjej (klänningen har hon fått av faster lina)bror och kevinkusin crille å emiliasyster i kransangelica var också midsommarsötjordgubbar o gräddemami o chrisimamma dansar med småflickornaväninnor :)känns tryggast såhär! hihiren lyckasööööööööööööötmiranda:)grillmat!lajnamina små mästerverkjordgubbs och rabarbertårta. minst sagt gudomlig!!!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

gud vilka fina bilder:))) jag längtar tillbaka till all god mat och alla dina goda bakverk:) har lovat Jonte att vi ska baka muffins idag:)

2008-06-26 @ 08:16:24

Postat av: Linda

jag vill gärna ha receptet på de goda muffinsen och froztingen:)

2008-07-07 @ 20:52:49


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: